Każda organizacja pozarządowa zobowiązana jest do prowadzenia pełnej księgowości, a jak robić to prawidłowo, nie popełniać pomyłek, dobrze rozliczać projekty oraz pozostałą działalność NGO, dowiedzą się Państwo na szkoleniu "ABC księgowości i rachunkowości III sektora", które odbędzie się w dniach 31 stycznia - 1 lutego w Piszu.
W programie szkolenia m.in. najważniejsze dokumenty regulujące działanie organizacji pod kątem finansowym, rodzaje dokumentów księgowych i sposób ich opisywania, sprawozdawczość finansowo – księgowa w organizacji pozarządowej uwzględniająca nowelizację Ustawę o rachunkowości, podatki, kadry i płace. Szkolenie poprowadzi doświadczona w prowadzeniu rozliczeń NGO i innych podmiotów ekonomii społecznej księgowa. Zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia i przesyłania zgłoszeń.
Szkolenie jest bezpłatne, organizator pokrywa koszty udziału w szkoleniu, materiałów szkoleniowych, noclegu i wyżywienia.
Aby zgłosić się na szkolenie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, deklarację uczestnictwa osoby oraz deklarację uczestnictwa instytucji/organizacji w projekcie. Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 29 stycznia br. w biurze projektu OWIES w Ełku przy ul. Dąbrowskiego 10 lok. 2U. Formularz można też wysłać pocztą tradycyjną pod wymieniony wyżej adres lub pocztą elektroniczną: tadeusz.penkiewicz@adelfi.pl (skan). W przypadku wysłania skanu dokumentów rekrutacyjnych prosimy o dostarczenie ich oryginałów w dniu rozpoczęcia szkolenia. O udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
W razie dodatkowych pytań lub niejasności związanych ze szkoleniem prosimy o kontakt z Tadeuszem Penkiewiczem, tel. 87/737 78 45 lub 504025780.
Nazwa | Rozmiar | Data | |
PEFS - instytucja.doc | |||
PEFS - uczestnik.doc | |||
formularz_zgloszeniowy_na_szkolenie_31.01-1.02.2015r..doc | |||
program_szkolenie_dla_NGO_31.01-1.02.2015r._Pisz.doc |
Ośrodek Wsparcia
Ekonomii Społecznej w Ełku
ul. Małeckich 3 lok. 24 (III piętro),
19-300 Ełk
tel. 87/737 78 45
e-mail: owes@adelfi.pl