Niezbędnik podmiotów ekonomii społecznej - co należy wiedzieć i o czym pamiętać prowadząc PES

Seria szkoleń - ABC obowiązków podmiotów ekonomii społecznej

Zapraszamy na ostatnie już spotkanie edukacyjne w Giżycku w ramach serii szkoleń. Szkolenie pt. „Niezbędnik podmiotów ekonomii społecznej -co należy wiedzieć i o czym pamiętać prowadząc PES” to wiedza, która, jeśli tylko ją zastosujecie, da Wam pewność, że wszelkie obowiązki, dokumenty dotyczące Waszej organizacji macie pod kontrolą.

Temat: Niezbędnik podmiotów ekonomii społecznej - co należy wiedzieć i o czym pamiętać prowadząc PES

Porozmawiamy o:

- obowiązkowych dokumentach, które każda organizacja musi posiadać (m.in. Polityka Rachunkowości, Polityka Ochrony Danych Osobowych, wewnętrzne dokumenty organizacji, umowy)

- statucie, prawach i obowiązkach

- jak i kiedy dokonywać zmian w statucie (współpraca z KRS, składanie wniosków w tym w formie papierowej i elektronicznej, dokonywanie zmian rejestrowych w trakcie działalności np. zarządu/ siedziby)

Termin: 24.05.2025r (sobota) w godzinach 09:00 – 16:00 z przerwami

Miejsce: ul. Mickiewicza 53 (ostatnie drzwi od strony parku), 11-500 Giżycko

Osoba prowadząca szkolenie:

Małgorzata Kratyńska-Ćwikowska doradca kluczowy, biznesowy oraz specjalista ds. reintegracji w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku prowadzonym przez Stowarzyszenie Adelfi. Od 15 lat jako ekspert w zakresie formalno-prawnych aspektów działalności NGO pomaga osobom i organizacjom w zakładaniu oraz prowadzeniu podmiotów ekonomii społecznej. Dzięki licznym szkoleniom, kursom i studiom podyplomowym z księgowości, prawa podatkowego, zamówień publicznych, coachingu oraz biznesu potrafi wszechstronnie i kompleksowo wspierać początkujące jak i istniejące przedsiębiorstwa społeczne w realizacji ich założeń biznesowych.

Grupa odbiorców szkolenia:

Zapraszamy osoby reprezentujące podmioty ekonomii społecznej. Zapraszamy również osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, które myślą o założeniu fundacji czy stowarzyszenia.

Jak się zgłosić?

Aby się zgłosić na szkolenie należy do dnia 19.05.br.do godz. 12:00

  1. wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej:

https://forms.gle/n7Q2VSPfRAmM1v64A


Po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia o zakwalifikowaniu na szkolenie należy również

  1. wypełnić Deklarację uczestnictwa w projekcie i przesłać skan lub dokument podpisany elektronicznie na adres mailowy: gutowska@adelfi.pl

Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji

O udziale w szkoleniu decyduje potwierdzenie od Organizatora przekazane pocztą elektroniczną na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym lub telefonicznie. (Złożenie formularza zgłoszeniowego, nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na szkolenie)

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Organizator zapewnia wyżywienie.

W przypadku niezebrania się grupy szkoleniowej (minimum 10 osób) Organizator ma prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania.

W razie dodatkowych pytań lub niejasności związanych ze szkoleniem prosimy o kontakt z Dorotą Gutowską, e-mail: dorota.gutowska@adelfi.pl , tel.798-349-266

 

Siedziba

Stowarzyszenie ADELFI
ul. Armii Krajowej 6/9, 19-300 Ełk
87 737-78-45
stowarzyszenie@adelfi.pl

 

KONTAKT

Biura stowarzyszenia

Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej
ul. Małeckich 3 lok. 24, 19-300 Ełk,
87 737-78-45
owes@adelfi.pl

Centrum Integracji Społecznej AlterCIS
ul. Małeckich 3, lok. 16, 19-300 Ełk
87 737-72-43
altercis@adelfi.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone
Script logo