Niezbędnik podmiotów ekonomii społecznej - co należy wiedzieć i o czym pamiętać prowadząc PES
Seria szkoleń - ABC obowiązków podmiotów ekonomii społecznej
Zapraszamy na ostatnie już spotkanie edukacyjne w Giżycku w ramach serii szkoleń. Szkolenie pt. „Niezbędnik podmiotów ekonomii społecznej -co należy wiedzieć i o czym pamiętać prowadząc PES” to wiedza, która, jeśli tylko ją zastosujecie, da Wam pewność, że wszelkie obowiązki, dokumenty dotyczące Waszej organizacji macie pod kontrolą.
Temat: Niezbędnik podmiotów ekonomii społecznej - co należy wiedzieć i o czym pamiętać prowadząc PES
Porozmawiamy o:
- obowiązkowych dokumentach, które każda organizacja musi posiadać (m.in. Polityka Rachunkowości, Polityka Ochrony Danych Osobowych, wewnętrzne dokumenty organizacji, umowy)
- statucie, prawach i obowiązkach
- jak i kiedy dokonywać zmian w statucie (współpraca z KRS, składanie wniosków w tym w formie papierowej i elektronicznej, dokonywanie zmian rejestrowych w trakcie działalności np. zarządu/ siedziby)
Termin: 24.05.2025r (sobota) w godzinach 09:00 – 16:00 z przerwami
Miejsce: ul. Mickiewicza 53 (ostatnie drzwi od strony parku), 11-500 Giżycko
Osoba prowadząca szkolenie:
Małgorzata Kratyńska-Ćwikowska doradca kluczowy, biznesowy oraz specjalista ds. reintegracji w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej w Ełku prowadzonym przez Stowarzyszenie Adelfi. Od 15 lat jako ekspert w zakresie formalno-prawnych aspektów działalności NGO pomaga osobom i organizacjom w zakładaniu oraz prowadzeniu podmiotów ekonomii społecznej. Dzięki licznym szkoleniom, kursom i studiom podyplomowym z księgowości, prawa podatkowego, zamówień publicznych, coachingu oraz biznesu potrafi wszechstronnie i kompleksowo wspierać początkujące jak i istniejące przedsiębiorstwa społeczne w realizacji ich założeń biznesowych.
Grupa odbiorców szkolenia:
Zapraszamy osoby reprezentujące podmioty ekonomii społecznej. Zapraszamy również osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, które myślą o założeniu fundacji czy stowarzyszenia.
Jak się zgłosić?
Aby się zgłosić na szkolenie należy do dnia 19.05.br.do godz. 12:00
- wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej:
https://forms.gle/n7Q2VSPfRAmM1v64A
Po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia o zakwalifikowaniu na szkolenie należy również
- wypełnić Deklarację uczestnictwa w projekcie i przesłać skan lub dokument podpisany elektronicznie na adres mailowy: gutowska@adelfi.pl
Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji
O udziale w szkoleniu decyduje potwierdzenie od Organizatora przekazane pocztą elektroniczną na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym lub telefonicznie. (Złożenie formularza zgłoszeniowego, nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na szkolenie)
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Organizator zapewnia wyżywienie.
W przypadku niezebrania się grupy szkoleniowej (minimum 10 osób) Organizator ma prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania.
W razie dodatkowych pytań lub niejasności związanych ze szkoleniem prosimy o kontakt z Dorotą Gutowską, e-mail: dorota.gutowska@adelfi.pl , tel.798-349-266